Veel gestelde vragen bij Cat-Walk.nl
Staat uw vraag er niet bij of heeft u opmerkingen,
stuur dan een bericht via onderstaand formulier of een email naar info@cat-walk.nl.
Hoe kan ik bestellen?
U besteld eenvoudig door het aantal gewenste artikelen in te geven, u komt daarna in de winkelwagen terecht en kunt van hieruit op "verder winkelen" klikken of uw bestelling afronden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Na ontvangst van de betaling van uw bestelling op werkdagen voor 15:00 uur verzenden wij uw bestelling binnen 48 uur. Met uitzondering van maatwerk waar een levertijd van ong. 3 weken voor geldt. De actuele levertijd kunt u vinden via deze link.
Wanneer is het snelst mijn betaling bij u zichtbaar?
Indien u betaald via IDEAL of Mr.Cash/ Bancontact zien wij dit direct op ons scherm. Bij vooruit betalen duurt dit langer.
Waarom kan ik niet meer stuks van een bepaald artikel bestellen?
Het artikel is dan (tijdelijk) uitverkocht, neemt u svp contact met ons op,
wij laten u dan weten wanneer het artikel weer leverbaar is.
Kan mijn bestelling afgeleverd worden op een ander adres?
Geen probleem, u kunt dit aangeven tijdens het bestelproces.
Heeft Cat-Walk.nl ook een fysieke winkel?
Nee, op dit moment hebben wij geen fysieke winkel.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Jazeker, wij laten u weten wanneer uw bestelling voor u klaar staat, afhalen kan uitsluitend op afspraak.
Is Cat-Walk.nl op een kattenshow aanwezig?
Soms kunt u ons vinden op kattenshows in binnen,- en buitenland.
Wij kunnen een geplaatste bestelling voor u meenemen. Neem vooraf even contact op.
Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt hier zien hoe u kunt betalen.
Naar welk rekeningnummer kan ik mijn betaling overmaken?
NL41 KNAB 0256 8294 62 ( BIC code: KNABNL2H ) tnv. Cat-Walk.nl onder vermelding van het factuurnummer.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. (met uitzondering van op maat gemaakt werk.) In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.
Als er sporen zijn van gebruik vervalt deze garantie.
U dient vooraf contact op te nemen met onze klantenservice over uw retour voor verdere instructies.
Garantie
Elk product heeft een eigen garantie. Zo zal bv een kunstof mand langer mee gaan dan een kattenspeeltje, en een kunstof balletje langer dan een veertje. Check daarom vooraf (zeker als het een speelgoedje is) of het product zonder beschadiging is. Is deze beschadigd, gebruik het product dan niet maar neem dan meteen contact op. Indien het speelgoed gebruikt is, vervalt deze garantie.
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
De kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) zijn voor uw eigen rekening.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt, ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Uw krijgt zo spoedig mogelijk een nieuw product toegestuurd of uw geld binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neemt contact op met de klantenservice.